Nyt

Nyt olen onnellinen koska....


... mulla on hauska, iloinen, terve, touhukas, kekseliäs ja kaiken kaikkiaan suloinen pieni tytär - ja se nukahti äsken itsekseen päikkäreille! (Juuri kun mie luovutin etten jaksa enää lukea satua kun ei se nukahda).

... mulla on ihana aviomies, jonka kainaloon aion käydä nukkumaan itsekin, kunhan saan tän listan kirjotettua.

... meillä on meitä miellyttävä kaunis koti, jossa on kohta myös siivottu vaatehuone - nyt pieni päikkäritauko ja sitten jatkuu siivous. Ja sitten ehkä otan kuvia tämän kodin esittelyä varten ja kutsun teidät kylään niinkuin entiseen kotiin.

... mun parveke puskassa on yksi punastunut tomaatti! Olin ihan varma, että tätä päivää ei koskaan tule ainakaan tänä vuonna. Ja tästä on itseasiassa aikalailla kuvia vailla valmis postaus.

... vaikka mun oma perhe asuu ympäri Suomea nykyään niin oon saanut itselleni toisen perheen mun appivanhemmista, kälyistä ja langosta jonka kihlattuunkin oon viimeaikoina päässyt tutustumaan enemmän.

... anoppi jaksaa huolehtia myös musta ja meidän perheestä.

... anopin anoppi, eli puoliskoni mummo, on halukas viettämään aikaa Tuhinan kanssa, että me saadaan nukkua ja levätä ja koska hän on useammin itse ilmoittanut että voisi ottaa lapsukaisen hoiviinsa!

...  voin vastata puhelimeen kun se soi ja jutella siskojeni tai mummon kanssa (näin koska he mulle eniten soittelevat :D) tai soitella äidille ja puoliskolleni.

... Tuhinan sängystä tuli hieno, vaikka itse sanonkin.

... jääkaapissa on vähän muutakin kuin valo.

... ulkona paistaa aurinko ja on kaunis syyskeli, vaikka tykkään myös kumpparikeleistä ja vesisateesta niin aurinko on silti aina aurinko.

... mun nenä ei oo nyt tukossa vaikka se on vuotanu koko päivän.

... meidän uudet naapurit on mukavia.

... Anni tulee meille huomenna ja puoliskoni menee ensimmäistä kertaa Tuhinan kanssa muskariin!

... meidän takapihalla on metsä jossa ollaan käyty tosi monesti jo syömässä mustikoita ja kävelyllä Tuhinan kanssa ja myös kolmestaan, koko perheen voimin.

... mun sisko asuu nyt puolen tunnin junamatkan päässä, jos me nyt saatais aikaiseksi vaikka käydä kyläilemässä.

... mulle tuli postista viesti "lähetys noudettavissa" eikä mulla oo mitään hajua mikä se on :D (paitsi nyt tajusin että se on kaasukahva eikä se oo mulle :'D)

... nyt mä kömmin tonne kainaloon.

Lähetä kommentti

Ihana yllätys, kiitos kommentista !